Hurtig levering

Bredt sortiment

GENERELT

Vi forbeholder os retten til at ændre vores købsbetingelser og priser uden forudgående varsel.

De ved bestilling angivne priser og betingelser gælder for købet, såfremt der ikke er tale om en teknisk fejl.

Minimumsalderen for at handle i vores e-handel er 18 år.

PRISER & BETALING

Hver vare er angivet med en pris inklusive moms (25%) i DKK. I indkøbskurven kan du se den samlede pris inklusive eventuelle gebyrer såsom moms, fragt og betaling.

Ved eventuelle kampagner og aktive rabatkoder kan disse ikke kombineres ved køb.

I tilfælde af gennemført betaling med kombinerede rabatter, vil din ordre blive justeret inden levering, og den mest fordelagtige rabat forbliver på din ordre.

Betalingsbetingelser er angivet i indkøbskurven afhængig af den valgte betalingsmetode.

Forsendelsesbetingelser er angivet i indkøbskurven afhængig af den valgte forsendelsesmetode.


FORSENDELSE

Vi sender alle vores ordrer med PostNord og ved bestilling tilkommer en fragtomkostning på DKK 79.


LEVERINGER

Vi pakker og sender alle varer med PostNord og det tager normalt inden for 2-7 hverdage, forudsat at alle produkter er på lager til omgående levering.

Pakkerne afhentes på nærmeste PostNord udleveringssted og kunden får besked på sms. Pakkerne bliver hos agenterne i 7 dage, hvorefter de sendes tilbage til os (Læs "Uafhentede pakker").


IKKE PÅ LAGER VED BESTILLING – Nogle varer fremstilles på bestilling og betegnes derefter som UDLAGER eller TILGÆNGELIGE SOM BESTILLET, når du vælger en størrelse.

Hvis noget af det, du har bestilt, er udsolgt, kontakter vi dig for en ny leveringsdato.

Skulle du ikke godkende den nye leveringsdato, har du ret til at annullere ordren.


VENDER TILBAGE

For at foretage en returnering skal du logge ind på Mine sider, du finder linket der i din ordremail. Når du er logget ind, kan du vælge, hvilke varer du vil returnere. Så snart din returnering er godkendt, oprettes en ordre på en returfragtseddel til dig. Når det er betalt, kommer fragtbrevet direkte til mailen. Hvis du ikke har en printer og har brug for en QR-kode, skal du blot kontakte os.

Returnering sker for egen regning, undtagen hvis varen er defekt, eller hvis vi har pakket den forkert. Returnering skal sendes som brev eller pakke, ikke efterkrav. 

Ved returnering af produkter, der ikke længere er i original stand (f.eks. smudspletter), returneres varen til kunden, eller der vil blive trukket et rimeligt beløb i returprisen. Svensk Ridesport afgør, hvordan sagen håndteres fra sag til sag.

Returnering accepteres ikke, hvis emballagen eller forseglingen på produktet er brudt. (Gælder f.eks. varer som kosttilskud, julekalendere og undertøj)

Vi refunderer det, du har betalt for varen, hurtigst muligt eller senest inden for 30 dage fra den dag, vi modtog varen. 

Du skal selv betale returomkostningerne, når du sender varen retur.

Vi betaler altid returomkostningerne for tilbagesendelse af såkaldte erstatningsvarer.

For alle pakker, der ikke er indløst, forbeholder vi os retten til at opkræve omkostninger for forsendelsesgebyrer, ekspeditionsgebyrer og ekspeditionsgebyrer, i øjeblikket DKK 300


UDVEKSLING

Ved ombytning udfylder du den bytteformular, der er sendt i din pakke, til hvilken størrelse/farve du ønsker at bytte. Vi betaler den nye fragt fra os til dig (79 DKK), som justeres når din ordre behandles.

Ønsker du i stedet at skifte til en helt anden vare, beder vi dig afgive en ny ordre på den ønskede vare, da dette betragtes som en ny ordre og så ikke gratis.


ÅBENT KØB/ BYTTERET

Du har 14 dages åbent køb eller bytte lige fra den dag, du har modtaget din ordre.  Returnering accepteres ikke, hvis emballagen eller forseglingen på produktet er brudt. (Gælder f.eks. varer som kosttilskud, julekalendere og undertøj)

Ønsker du at skifte til en anden størrelse, betaler du kun returfragten men ikke eventuel ny fragt for ændringen (79 DKK).

Skift til en helt anden vare tæller som en ny ordre. Der anbefaler vi i stedet, at du afgiver en ny ordre for hurtig levering.

For en godkendt retur skal varen du bytter være i original stand (ikke brugt/kørt med) med original emballage og alle mulige noter og manualer skal medfølge.


UAFSAMLEDE PAKKER

Uafhentede varer returneres til os.

For alle pakker, der ikke indløses, forbeholder vi os retten til at opkræve dig omkostninger for forsendelsesgebyrer, ekspeditionsgebyrer og ekspeditionsgebyrer, i øjeblikket DKK 300.


SKADEDE VARER & KRAV

Skulle nogen af ​​produkterne være beskadiget eller defekt, skal du anmelde det inden for rimelig tid, efter skaden er opdaget.

I tilfælde af en godkendt klage refunderer vi dig for varens pris og forsendelsesomkostningerne.

Ønsker du i stedet en ny vare af samme type, tilsendes denne gratis.

Annoncerede varer skal være ordentligt rengjorte og tørre for at kunne håndteres.

Kontakt os på +46(0)300-72558 eller web@swedishequestrian.dk


BESTRIDE

Vi forsøger altid at løse eventuelle problemer sammen med dig som kunde i første omgang.

Skulle dette ikke være muligt, og der opstår en tvist, henviser vi til det almindelige klagenævn.


PERSONLIGE DATA - GDPR

Når du afgiver din ordre hos os, giver du dine personlige data. I forbindelse med din tilmelding og bestilling accepterer du, at vi opbevarer og bruger dine data i vores virksomhed til at opfylde aftalen med dig. Grundlaget for at gemme dine data er gennem samtykke. Vi sælger aldrig personlige data til tredjeparter. Vi kan dog dele dine oplysninger med virksomheder, der er eksperter på deres område og hjælpe os med at drive webstedet og vores forretning og betjene dig. Følgende oplysninger som navn og kontaktoplysninger (adresse, cpr-nummer, telefonnummer, e-mail) gemmes, så du som kunde kan: 

Modtag tilbud og deltag i kampagner via e-mail. 

Få en invitation til vores kundearrangementer.

Kunne fremstille kvitteringskopier på f.eks. reklamationer og forsikringsforhold.

Få adgang til din egen købshistorik i virksomheden. 

Som kunde kan du naturligvis altid afmelde dig vores register og du vil så ikke længere modtage forsendelser fra os. Du har også ret til, i henhold til den nye persondatalov (generel databeskyttelsesforordning), at få slettet, aggregeret og justeret de oplysninger, vi har registreret om dig. Vores virksomhed er forpligtet til at rette enhver information, der er ukorrekt, ufuldstændig eller vildledende, så underret os om eventuelle ændringer.


SÅDAN HÅNDTER VI OG BESKYTTER DINE RETTIGHEDER:

Du har ret til at blive informeret.

Vi bestræber os altid på tydeligt at vise, hvordan vi bruger og behandler alle dine data som kunde hos os. 

Ret til at blive informeret.

Du har altid ret til at anmode om en kopi af de oplysninger, vi har om dig. Bemærk dog, at der er visse undtagelser fra denne ret i henhold til anden lovgivning.

Ret til berigtigelse.

Du har naturligvis altid ret til at rette oplysninger om dig, der er irrelevante eller blot ufuldstændige. Så kontakt os på web@swedishequestrian.dk.

Ret til at blive "slettet".

Under visse omstændigheder kan du naturligvis anmode om, at de oplysninger, vi har om dig, slettes fra vores registre. (I henhold til juridiske rettigheder kan visse oplysninger ikke slettes, du vil naturligvis blive informeret om dette i sådanne tilfælde.)

Ret til at trække samtykke tilbage.

Hvis du har givet Svensk Ridsport AB dit samtykke til at behandle dine personoplysninger, kan du til enhver tid tilbagekalde dette. For eksempel kan du til enhver tid afmelde vores nyhedsbrev ved at klikke på afmeldingslinket i slutningen af ​​hver e-mail.

Hvis du vil vide mere om GDPR, og hvordan vi håndterer dine data, kan du tale med Sarah Franzén, som er ansvarlig for databeskyttelsesspørgsmål.

Send hende en e-mail på sarah@www.svenskridsport.com.